imi cer scuze daca fotografiile nu sunt chiar reusite...ma straduiesc...

luni, 4 octombrie 2010

SALATA DE OPINTICI (GHEBE)


Nu e meritul meu,mama soacra a pregatit minunatia de salata.Am fotografiat-o pentru ca arata minunat...
Daca vreti si reteta,am sa o intreb pe mama soacra si va spun...!
Am venit si cu reteta:
3kg opintici
2kg gogosari
500g ceapa
In 250ml ulei se unduiesc opinticii,gogosarii taiati fasii,ceapa taiata pestisor.
Se fierbe otet-500ml ,se adauga 250 ml ulei,sare,piper,foi de dafin,cuisoare,se pun ciupercile si legumele,se umplu borcanele cu tot cu zeama(daca mai este nevoie mai fierbeti separat )Se sterilizeaza borcanele 20 min.


9 comentarii:

  1. Yamy..ce bine arata. daca as avea si ghebe te-as intreba reteta, asa...

    RăspundeţiȘtergere
  2. BIANCA,o fuga la padure si se rezolva...
    JUDY,as fi vrut eu sa am timp de asa ceva...e meritul soacrei!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Minunat arata, bune la gust sunt sigur, dar problema cu fuga in padure dupa ele... cam greu. dar dam o fuga la tine, cand deschizi borcanul.

    RăspundeţiȘtergere
  4. pai mai intrebi daca vrem reteta ?

    RăspundeţiȘtergere
  5. Pansy,pana diseara vin si cu reteta!

    RăspundeţiȘtergere
  6. O vreau si eu reteta,i-mi plac ghebele la nebunie!pupici!

    RăspundeţiȘtergere